به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر سه شنبه در جمع دانشجویان استان سمنان به مناسبت روز دانشجو پویایی جنبش دانشجویی را ثمره فداکاری سه دانشجوی آرمانخواه دانست و با بیان اینکه دانشگاه مبارز در کنار حوزه مبارز، هدف بزرگی را به رهبری امام محقق کردند، تصریح کرد: مسوولان نماینده واقعیت امروز جامعه و دانشجویان نماینده آینده مطلوب تر و ایران آزادتر و آبادتر هستند.
وی با بیان این که نقد و نظر آزادانه دانشجویان در این جلسه، نشانه توفیق جنبش دانشجویی است، اظهارداشت: نقد سازنده و دلسوزانه به نفع حال و آینده کشور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه وارد استان سمنان شد و تا فردا برنامه های مختلفی در این استان دارد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز، سخنرانی به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان استان و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری در این سفر دو روزه است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.