حسن آل بویه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از مطالبه های به حق صنعتگران و اقشار مردم استان سمنان رفع مشکل کمبود آب است که امیدواریم در سفر دکتر روحانی تصمیم گیری قطعی و نهایی در رابطه با انتقال آب از خزر و دیگر حوزه ها به سمنان اتخاذ شود.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت و بازچرخانی آب در نواحی و شهرک های صنعتی سمنان نیازمند تصمیم گیری جدی است که در سفر دکتر روحانی به استان انتظار می رود برنامه های جامعی در این بخش تدوین و ارائه شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ادامه داد: عملیات کلنگ زنی ناحیه صنعتی کالپوش در شهرستان میامی و توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی شهرستان سرخه همزمان با سفر دکتر روحانی به استان سمنان آغاز می شود.
آل بویه تصریح کرد: دستاوردهای دولت تدبیر وامید در توسعه بخش های مختلف اقتصادی در استان سمنان چشمگیر است و در آستانه سفر دکتر روحانی چند تفاهم نامه برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی و تولیدی امضا شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: استقبال مردم از فرزند برومند استان همانند دوره گذشته چشمگیر خواهد بود و برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم بااخلاق و متدین این خطه افزوده می شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.