به گزارش خبرنگار ایرنا، این فاز از دانشکده گردشگری با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و در زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع طی ۲۱ ماه و در ۲ طبقه ساخته شد.
فاز نخست این دانشکده سال گذشته به بهره برداری رسیده بود.
براساس این گزارش، فاز دوم دانشکده گردشگری دارای ۱۶ کلاس، ۹ آزمایشگاه و ۵ اتاق اداری و مجهز به یک سایت رایانه است.

* کلنگ زنی ۳ طرح دانشگاه سمنان
هم چنین در سفر وزیر علوم کلنگ بلوک دوم دانشکده مهندسی دانشگاه سمنان، خوابگاه برادران و خواهران و استخر ذخیره پساب و تصفیه خانه فاضلاب نیز به زمین زده شد.
تصفیه خانه مذکور در صورت بهره برداری ظرفیت تصفیه ۲ هزار و ۴۰۰ مترمکعب پساب را خواهد داشت و با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان ساخته می شود.
براساس این گزارش، ساخت بلوک دوم دانشکده مهندسی دانشگاه سمنان هم در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال عصر امروز آغاز شد.
همچنین آئین کلنگ زنی ساخت خوابگاه های دانشگاه سمنان(خواهران و برادران) نیز در ۲ قطعه زمین مجزا هر کدام به مساحت ۳هزار و ۳۰۰مترمربع با حضور وزیر علوم برگزار شد.
مسعود نصیری رئیس دانشگاه سمنان و سیدعباس دانایی فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان و مقامات محلی در این آئین حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه وارد استان سمنان شد و تا فردا برنامه های مختلفی در این استان دارد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز، سخنرانی به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان استان و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری در این سفر دو روزه است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7408/9343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.