به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری در قالب برنامه های سفر کاروان تدبیر و امید در شهرستان دامغان در استان سمنان حضور یافته است و مجتمع آبرسانی داوود الموسوی منطقه قهاب رستاق را در این شهرستان بهره برداری کرد، در این آیین ابوالفضل حسن بیکی نماینده و علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان حضور داشتند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دامغان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مجتمع آبرسانی داوود الموسوی منطقه قهاب رستاق دامغان با 11 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
بهروز زارع وامرزانی اضافه کرد: با افتتاح این مجتمع مشکل آب آشامیدنی هفت روستای حسن آباد، فرات، خورزان، سل آباد، فخرآباد، قاسم آباد و علیان به جمعیت 2 هزار نفر رفع شد.
وی تصریح کرد: این مجتمع دارای 2 حلقه چاه عمیق و مخزن بتنی با حجم 800 متر مکعب است.
زارع وامرزانی گفت: اجرای خط انتقال به قطر 250 میلی متر و طول هزار و 150 متر، اجرای فونداسیون و نصب مخزن فلزی هوایی، حصارکشی و محوطه سازی تاسیسات از جمله اقدامات اجرا شده در این طرح است.
وی به افزایش ظرفیت ذخیره آب آشامیدنی منطقه اشاره کرد و گفت: با ساخت و اجرای مخزن جدید مجتمع داوود الموسوی، ظرفیت ذخیره سازی آب آشامیدنی از 300 متر مکعب به 800 متر مکعب افزایش یافت.
به گفته زارع وامرزانی، اصلاح و بازسازی یک هزار و 600 متر شبکه توزیع و استانداردسازی 100 فقره انشعاب از دیگر اقدامات اجرا شده در این طرح است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دامغان گفت: احداث و بهره برداری از مجتمع داوودالموسوی، وضعیت آبرسانی به روستاهای منطقه را به صورت دائمی بهبود بخشید.
حسینعلی امیری، معاون پارلمانی ریاست جمهوری به منظور بازدید و افتتاح و بهره برداری چند طرح عمرانی و شرکت در جلسه شورای اداری در شهرستان دامغان حاضر شد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان سمنان حضور دارد و در این سفر 78 مصوبه با 14 هزار و 660 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.