آیت الله سید محمد شاهچراغی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم سمنان همواره میزبانی بسیار مطلوبی از دولتمردان داشته اند و این بار هم مردم مهربان و با اخلاق استان پذیرایی خوبی از آقای روحانی داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: مردم به دلیل تحریم های اقتصادی با مشکلات قابل توجهی مواجه هستند که سفرهای استانی از این دست می تواند منشاء خیر و برکت برای رفع گرفتاری آحاد جامعه باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رفع چالش بیکاری و کمبود آب در استان سمنان از خواسته های به حق مردم است و در سفر سال 95 آقای روحانی به سمنان تصمیم هایی در رابطه با رفع مشکلات از این دست گرفته شد اما به معنی واقعی این طرح ها اجرایی نشده است.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: انتقال آب از خزر و دیگر حوزه ها به استان سمنان از مطالبه های اساسی مردم است که انتظار می رود رئیس جمهوری تصمیم های قاطعی در این ارتباط اتخاذ کند.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: در سفر سال های گذشته رئیس جمهوری به استان سمنان طرح های زیادی مصوب شد که مسئولان مربوط باید گزارش هایی از نحوه اجرای این طرح ها به مردم ارائه دهند.
وی افزود: مردم در این سفر با همدلی و اخلاق مداری مطالبه و مشکلات اقتصادی خود را به آقای روحانی انتقال دهند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: سمنان از استان های مظلوم کشور است و از روحانی می خواهیم برای رفع گرفتاری و مشکلات مردم سمنان تلاش روزافزونی داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.