به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) افزود: مسوولان باید مردم را به پای صندوق های رای دعوت کنند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و به دنبال تخریب یکدیگر نباشند.
وی تاکید کرد: در نشست های انتخاباتی نباید نامزدها به یکدیگر توهین و همدیگر را تخریب کنند و رعایت اخلاق انتخاباتی یکی از لزوم اصلی برگزاری انتخابات با شکوه است.
وی با اشاره به تعیین شعار سال96 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: با افزایش تولیدات داخلی می توان ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفت.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه امسال باید تمام توان مسوولان بر افزایش تولید داخلی و اشتغال‌زایی بیشتر برای جوانان باشد، ادامه داد: در استان سمنان در سال گذشته برای اشتغال زایی بیشتر فعالیت های خوبی انجام شده است که باید این فعالیت ها بیشتر شود، مدیران باید تلاش کنند تا در سال96 خدمات بیشتری را به مردم ارایه دهند و یاد خدا را هیچ گاه فراموش نکنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به قرار داشتن در ماه رجب، ادامه داد: رجب ماه خودسازی ، دعا و استغفار است و روزه گرفتن و صدقه دادن در این ماه بسیار توصیه شده است.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.