به گزارش ایرنا، حمید اباذری شامگاه دوشنبه در گردهمایی بسیجیان شهرستان سمنان در شبستان امامزاده یحیی(ع) این شهر افزود: اکنون دشمنان اظهار دارند ایران جزء قدرت چهارم موشکی دنیا است.
جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: دشمنان اعتراف می کنند تا سال 2025 ایران جزء چهار قدرت نوظهور دنیا، قدرت ششم در بحث پهباد، قدرت هشتم در بحث فضا، جزء هشت کشور هسته ای دنیا و جزء 10 کشور برتر جهان در علم ژنتیک و قدرت ششم در بحث لیزر و جزء 10 کشور قدرتمند جهان خواهد بود.
وی ابراز داشت: در کنار سلاح نظامی، سرمایه کشور ملت و بسیجیان هستند که اجازه و جرات چپ نگاه کردن را از قدرت نظامی آمریکا گرفته است.
اباذری یادآور شد: اندیشمندان آمریکایی براین باورند امروز انقلاب اسلامی یکی از بازیگران اصلی در عرصه بین المللی است.
جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) افزود: در کشور مشکلاتی وجود دارد که بخش عمده این مشکلات به دلیل سوء مدریت است و حق ملت ایران تحمل این مشکلات نیست.
وی اضافه کرد: ایران فقیر نیست و اکنون اندوخته طلا و خزانه دولت نسبت به سال گذشته بیشتر است و به زودی مشکلات حل خواهد شد.
اباذری خاطر نشان کرد: دشمنان با بزرگنمایی مشکلات به دنبال سوء استفاده هستند و روشنگری، بصیرت افزایی و تبیین افکار عمومی وظیفه بسیج در این برهه از زمان است.
وی، حضور مقام معظم رهبری، وجود ملت غیور و جانفشان همیشه در صحنه، آرمان های بزرگ و داشتن دشمنان بزرگ را از نشانه های در اوج بودن کشور عنوان کرد.
جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) تاکید کرد: بسیجیان تاریخ سازان انقلاب اسلامی هستند و ملت و بسیج از افتخارات و سلاح کشور در مقابله با دشمنان است.
وی اضافه کرد: بسیج با اقتدار خود توانسته قدرت های بزرگ و دشمنان کشور را به زانو درآورد.
وی ادامه داد: دشمنان پس از شکست در جنگ سخت، بیش از چهار دهه است که به دنبال شکست کشور از طریق جنگ نرم است و در این توطئه هم ناکام مانده است.
جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) اظهار داشت: در زمان حاضر نظام اسلامی ایران در اوج است و دشمنان قسم خورده و استکبار جهانی در رسیدن به اهداف شوم خود ناموفق هستند.
اباذری تصریح کرد: در جنگ تحمیلی تمام اقشار مختلف جامعه در سنین مختلف پای آرمان های انقلاب ایستادند و اکنون نیز این ملت در برابر بیگانگان تا آخرین نفس خواهد ایستاد.
وی خاطر نشان کرد: دشمن با اعمال شدیدترین فشارها در طول تاریخ انقلاب نتوانسته کوچکترین خدشه ای بر بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند.
به گفته وی، دشمنان قسم خورده کشور به قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران اعتراف دارند.
جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: وجود دشمنان بزرگ نشان از اقتدار و عظمت کشور است و این انقلاب تا ظهور امام عصر(عج) ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، اباذری جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) در گردهمایی بسیجیان شهرستان سمنان به مناسبت هفته بسیج به این شهر سفر کرد.
از 29 آبان تا پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی هفته بسیج نامگذاری شده است و امسال هفته بسیج با عنوان بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت نامگذاری شد.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.