به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» روز دوشنبه در نشست با دانش آموزان نخبه علمی، فرهنگی و هنری استان مرکزی، افزود: آمریکا با تحریم صنایع هوایی، دارویی و مواد اولیه مورد نیاز مردم ایران اسلامی بر خلاف آنچه می گوید به ملت ایران فشار می آورد.
وی ادامه داد: دولت آمریکا با وضع تحریم های ظالمانه علیه کشور به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است و ملت ایران اسلامی همانند سایر صحنه های انقلاب با روحیه بسیجی پشت سر مقام معظم رهبری در برابر تمامی زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده و توطئه دشمنان را نقش بر آب می کند.
استاندار مرکزی با یادآوری آغاز هفته بسیج و روز سیزدهم آبان ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، گفت: عزت و آزادگی در جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگری های جانبازان و ایثارگران است و می طلبد که افراد جامعه به خصوص جوانان برای پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر کشور روحیه شهدا و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.
آقازاده افزود: تفکر بسیجی از بازوان قوی انقلاب اسلامی در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب و شهدا در کشور است و حضور دانش آموزان نخبه با تفکر و روحیه بسیجی در مدارس نشان از بیداری و هوشیاری جوانان و ادامه راه شهدای انقلاب توسط این قشر از جامعه است.
وی یاد آور شد: بزرگترین اجتماع جهان با حضور بیش از 15 میلیون نفر از مسلمانان کشورهای اسلامی منطقه و جهان در پیاده روی اربعین شکل گرفت که نمونه آن در هیچ کجای جهان قابل مشاهده نیست.
استاندار مرکزی حضور مسلمانان در اجتماع بزرگ اربعین امام حسین(ع) را نماد اتحاد، همدلی و همبستگی دنیای اسلام دانست و گفت: دشمنان اسلام و قرآن با انجام برخی توطئه ها به دنبال کمرنگ کردن این حماسه بزرگ هستند اما از عشق و ارادت شیعیان به خاندان عصمت و طهارت کم نمی شود و هر سال این آیین معنوی با اشتیاق بیشتری شکل می گیرد.
آقازاده در بخش دیگری از سخنانش افزود: با وجود تلاش ها مدارس کشور در شان و جایگاه انقلاب و ایران اسلامی نیست و می طلبد که توجه به این حوزه بیشتر در دستور کار مسئولان مربوطه باشد.
وی ادامه داد: جوانان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور و انقلاب برعهده دارند و نیاز است با حمایت هرچه بیشتر دولت زمینه تحصیل و رشد علمی این افراد در جامعه فراهم شود.
227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.