به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی سپاه استان سردار علی محمد اکبری در نشست هم افزایی خبرنگاران بسیجی به مناسبت هفته دفاع مقدس ، امیدآفرینی در جامعه، رفع شبهات و بیان ظرفیت های درونی را رسالت رسانه ها دانست.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به اهمیت و نقش رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن در جنگ روانی به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم است که در این زمینه رسانه نقش مهمی در امیدآفرینی در جامعه دارند.
اکبری تاکید کرد: در جنگ اقتصادی باید شک و تردید را زدود و وارد میدان شد و روشنگری کرد و راهنمایی مردم و مسئولان از رسالت های رسانه های انقلابی در هر شرایطی بخصوص زمان جنگ است.
وی گفت: در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس نیز با حمایت مردم پیروز شدیم، امروز نیز در جنگ اقتصادی باید رسانه های به میدان آمده و نقشه های دشمنان را افشا کنند و با مطالبه گری از مسئولان با ارائه راهکار آنها را به تحرک واداشته و نقاط ضعف را برطرف شود.
اکبری، مطالبه گری را حق مردم و پاسخگویی را وظیفه مسئولان دانست و افزود: رسانه باید زبان گویا و چشم بینای مردم و رابط بین مردم و مسئولان باشد و با بیان واقعیت های جامعه، در راستای پیشرفت و پیشبرد اهداف والای نظام گام بردارد.
وی تأکید کرد: در جبهه رسانه ای انقلاب باید رفاقت اصل قرار بگیرد و هدف همه کمک به مسئولان و رفع مشکلات مردم باشد.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در این نشست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم و حادثه تروریستی رژه 31 شهریور در اهواز، گفت: تلاش دشمن این است که ارزش های اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس را از بین ببرد یا حداقل کم رنگ کند.
اکبری افزود: دشمنان بعد از دفاع مقدس، به دنبال این بودند که نامی از دفاع مقدس وجود نداشته باشد، ولی به تعبیر مقام معظم رهبری، راهیان نور توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
وی، با اشاره به برخی برکات هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از منظر بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری گفت: ما ابهت ابرقدرت ها را در دفاع مقدس شکستیم و به همین دلیل دشمنان همیشه کینه در دل دارند و به دنبال کم رنگ کردن و از بین بردن فرهنگ دفاع مقدس هستند، که حمله تروریستی رژه31شهریور در اهواز نیز یکی از نشانه های آن است.
سردار اکبری، زیرسوال بردن دستاوردهای دفاع مقدس را ناپسند دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان ترین مقاطع تاریخ ایران اسلامی است که با مقاومت جوانان و رزمندگان این مرز و بوم، حتی یک وجب از خاک کشور از میهن اسلامی جدا نشد.
وی، به دستاوردهای مختلف هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: توانمندی های دفاعی و سیستم های موشکی دقیق و نقطه زن، به گونه ای که با دستور رهبر معظم انقلاب می توانیم هزاران کیلومتر دورتر از خاک کشور محل استقرار دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به صورت دقیق هدف قرار دهیم، نشانه آمادگی بالا و توان رزم عظیم است که برگرفته از هشت سال دفاع مقدس می باشد.
به گزارش ایرنا، در هفته گرامیداشت دفاع مقدس از 31 شهریورماه تا ششم مهرماه بیش از یک هزار عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.