سرپرست فنی این مسابقات جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه تیم دانشگاه آزاد با 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، افزود: آکادمی پونا با هفت امتیاز در رتبه دوم جای گرفته و تیم های شهرداری شاهرود و نماینده البرز به ترتیب با پنج و سه امتیاز سوم و چهارم شدند.
فرحناز حق نژاد به برگزاری 2 بازی در روز جمعه نیز اشاره کرد و گفت: در بازی نخست تیم آکادمی پونا پنج بر صفر نماینده البرز را شکست داد.
وی اضافه کرد: در دیگر بازی میان دانشگاه آزاد و شهرداری شاهرود، تیم شهرداری با نتیجه سه بر 2 مغلوب دانشگاه آزاد شد.
به گزارش ایرنا، روز گذشته نیز در نوبت صبح تیم دانشگاه آزاد با نتیجه چهار بر یک نماینده البرز را شکست داده و شهرداری شاهرود با نتیجه سه بر 2 بازی را به آکادمی پونا واگذار کرد.
همچنین در نوبت عصر نیز تیم دانشگاه آزاد با نتیجه پنج بر صفر آکادمی پونا را مغلوب خود کرده و شهرداری شاهرود چهار بر یک نماینده البرز را شکست داد.
در این رقابت ها که به صورت رفت و برگشت نهایی برگزار می شود، تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری شاهرود، آکادمی پونا و نماینده البرز حضور دارند.
دور رفت مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور، جام ولایت یکم و دوم آذر به میزبانی تیم شهرداری شاهرود و در محل آکادمی بدمینتون این شهر برگزار شد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.