سرپرست تیم تالو پاس ناجا، گفت: این اردو از چهارشنبه هفته گذشته به مدت 6 روز و با حضور 6 تالوکار به سرمربیگری 'غفار امانی' در آکادمی ووشو شهر زنجان برگزار شد و تالوکاران شرکت کننده توانستند به آمادگی 80 درصدی دست یابند.
مجید زنجانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 'مجید حسنلو از زنجان، علی خاکسار از کهکیلویه و بویر احمد، بهروز اکبرزاده از آذربایجان شرقی، رضا صبوری از مشهد و فرشید اسدیان و امیرحسین گودرزی از تهران، در اردوی زنجان حضور داشتند.
وی اظهار کرد: هفته 11 و 12 از سری رقابت های لیگ برتر ووشو 'جام ستارگان' باشگاه های ایران، امروز /سه شنبه هشتم اسفند/ در تهران برگزار می شود و تیم پاس ناجا به مصاف تیم های 'باشگاه مقاومت و شهرداری ملارد' می رود.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر تیم های باشگاه مقاومت و شهرداری ملارد به ترتیب در جایگاه چهارم و ششم جدول قرار دارند و تیم پاس ناجا در بازی دور رفت با نتیجه 9 بر 4 و 13 بر صفر، به ترتیب تیم های مقاومت و شهرداری ملارد را مغلوب کرده است.
تیم پاس ناجا با کسب 21 امتیاز در رده سوم و تیم های 'پارس جنوبی و دانشگاه آزاد' نیز در رده های نخست و دوم قرار دارند.
این سری از مسابقات لیگ برتر ووشو در 2 بخش 'ساندا و تالو' و با شرکت 9 تیم برگزار می شود که ورزشکاران سانداکار در اوزان 90 - 85 - 80 - 75 - 70 - 65 - 60 - 56 - 52 کیلوگرم به مصاف یکدیگر می روند.
22 اسفند جاری نیز مسابقات فینال برگزار خواهد شد و پاس ناجا در این مرحله از پیکارها به مصاف تیم پارس جنوبی خواهد رفت.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.