به گزارش ایرنا، این دیدار ساعت 11 امروز در سالن فوتسال شهید صیاد شیرازی مشهد برگزار شد که با نتیجه 2- صفر به نفع مشکی پوشان خراسان به پایان رسید.
این پنجمین برد تیم فوتسال مشکی پوشان خراسان در رقابت های لیگ برتر است.
تیم فوتسال بانوان مشکی پوشان خراسان در بازیهای هفته نخست لیگ برتر در مصاف با تیم نفت طلائیه در تهران با نتیجه هفت بر 2 برنده میدان شد و در هفته دوم لیگ نیز در مصاف با شهرداری رشت در آن شهر با نتیجه چهار بر سه حریف خود را شکست داد ولی در اولین دیدار خانگی خود طی هفته سوم با نتیجه چهار بر سه مغلوب تیم صنعت فجر شیراز شد و در هفته چهارم نیز در بازی خارج از خانه در مصاف با تیم استقلال ساری بازی را با نتیجه 6 بر سه به نفع خود به پایان رساند.
این تیم در هفته پنجم این رقابتها نیز در مشهد با نتیجه هشت بر چهار مغلوب نفت آبادان شد و در هفته ششم لیگ نیز در تهران در مصاف با دانشگاه آزاد بازی را با نتیجه 5 بر صفر واگذار کرد.
این تیم در هفته هفتم میزبان تیم حفاری اهواز بود که در این بازی را نیز با با نتیجه 5- صفر مغلوب تیم حفاری اهواز شد ولی در هفته هشتم این رقابتها در زنجان مقابل تیم البرز زنجان با نتیجه یک-13 پیروز میدان شد.
در بازی امروز نیز تیم مشکی پوشان خراسان 2 بار دروازه تیم دختران کویر کرمان را باز کرد و بازی را با نتیجه 2-صفر به نفع خود به پایان رساند.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.