به گزارش ایرنا دو تیم رعد پدافند خوزستان و پتروشیمی بندرامام روز دوشنبه در هفته سوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم پتروشیمی با نتیجه 86 بر 56 به برتری رسید.
شاگردان مهران شاهین طبع که تنها تیم بدون شکست این رقابت ها محسوب می شوند در همان ابتدای بازی توپ و میدان را به خوبی در اختیار گرفتند و با نتیجه 20 بر 7 پیروز کوارتر اول بازی شدند.
در کوارتر دوم این دیدار باز هم بازیکنان تیم پتروشیمی برتر از حریف خوزستانی خود ظاهر شدند و با حساب 22 بر 14 پیروز این کوارتر شدند.
کوارتر سوم این دیدار در حالی آغاز شد که شاهین طبع به بازیکنان اصلی خود استراحت داد و بازیکنان بومی تیمش را روانه بازی کرد که در نهایت با نتیجه 26 بر 12 پیروز این کوارتر شدند.
در کوارتر پایانی این دیدار شاگردان غفور کامروا بهتر از دیگر دقایق بازی ظاهر شدند و فاصله امتیازات را کمتر کردند. این کوارتر با نتیجه 23 بر 18 به سود پتروشیمی به پایان رسید و در نهایت این تیم با برتری 86 بر 56 پیروز دیدار شد تا به پیروزی های خود در لیگ تداوم بخشد.
تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان در این هفته از رقابت ها میزبان تیم شهرداری تبریز بود که با نتیجه 101 بر 90 مغلوب این تیم شد.
در حال حاضر تیم های پتروشیمی بندرامام، پالایش نفت آبادان و رعد پدافند خوزستان به ترتیب با 22، 18 و 12 امتیاز در مکان های اول، سوم و نهم جدول رده بندی قرار دارند.
تیم های پتروشیمی بندرامام، پالایش نفت آبادان و رعد پدافند خوزستان روز 23 آذرماه در هفته سیزدهم این رقابت ها به مصاف تیم های دانشگاه آزاد، نیروی زمینی و شهرداری تبریز می روند.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.