یه گزارش خبرنگار ایرنا تیم یس آل گرگان در کوارترهای اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 18 بر 16، 20 بر 11 و 19 بر 17 پیروز شد و تیم شهرداری گرگان کوارتر سوم را با نتیجه 14 به 13 با پیروزی پشت سر گذاشت.
صالح مخدومی سرمربی یس آل گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه کامیار صادق زاده، بابک نظافت، رهام کبیر، دواین میشل و تایرون مک نیل وارد میدان کرد و در آن سوی تیم شهرداری گرگان با سرمربیگری سید زمان حسینی و ترکیب اولیه فرشاد دژستان، محمد شهریان، عدنان دورقی، مسعود سلیمانی و ساسون آبرامیان در میدان حاضر بود.
قضاوت این دیدار بر عهده صادق قنبری به عنوان سرداور و سروش خادم حسینی و رامین فتحی به عنوان داوران اول و دوم بود و نظارت آن را عباس مقدس زاده بر عهده داشت.
در هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌ های کشور تیم یس آل گرگان با کسب 2 برد، 6 باخت و مجموع 10 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد و تیم شهرداری گرگان بدون برد با هشت باخت و مجموع هشت امتیاز در مکان نهم جدول 9 تیمی جای گرفته است.
دیدارهای دور برگشت 19 آذر آغاز خواهد شد و تیم های یس آل و شهرداری گرگان به ترتیب در گرگان و آبادان به مصاف تیم های پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان خواهند رفت.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست -- انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.