محمد حسین رضوانی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره مسابقات بدمینتون لیگ برتر بانوان کشور، افزود: دور رفت این رقابت ها با حضور پنج تیم به میزبانی تیم شهرداری شاهرود برگزار می شود.
وی ادامه داد: در نخستین روز این رقابت ها در نوبت صبح تیم دانشگاه آزاد با نتیجه چهار بر یک نماینده البرز را شکست داده و شهرداری شاهرود با نتیجه سه بر 2 بازی را به آکادمی پونا واگذار کرد.
رضوانی اضافه کرد: عصر امروز نیز تیم دانشگاه آزاد با نتیجه قاطع پنج بر صفر آکادمی پونا را مغلوب خود کرده و شهرداری شاهرود چهار بر یک نماینده البرز را شکست داد.
به گزارش ایرنا، دور رفت مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور، جام ولایت یکم و دوم آذر در محل آکادمی بدمینتون شاهرود برگزار می شود.
در این رقابت ها که به صورت رفت و برگشت نهایی برگزار می شود، تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری شاهرود، دیهیم تهران، آکادمی پونا و نماینده البرز حضور دارند.
شهرستان شاهرود 15 هزار ورزشکار سازمان یافته و مکان های ورزشی مناسب است. به همین خاطر تعدادی از مسابقات کشوری و اردوی تیم های ملی در این شهرستان برگزار می شود.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.