آیت الله سید محمد شاهچراغی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گستاخی های استکبار جهانی علیه ملت ایران تنها مختص به چند سال گذشته نیست و در چهار دهه گذشته، آمریکای ملعون درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در ماه های گذشته باز هم آمریکا با راه اندازی جنگ روانی و تهمت های بی اساس برعلیه ملت ایران درصدد ایجاد تحریم علیه کشورمان است که به یاری خدواند و همدلی مسوولان و مردم این توطئه های یکی پس از دیگری خنثی می شود.
آیت الله شاهچراغی ادامه داد: ترامپ از یک طرف حرف از مذاکره با دولت جمهوری اسلامی می زند و از سوی دیگر تحریم ها برعلیه ملت ایران را تشدید می کند که این اقدام با هیچ اصولی سازگار نیست.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: تحریم ها در چند سال گذشته باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم ایران شده است، اما با اعتقاد راسخ می گویم که این تهدیدها به جایی نخواهد رسید.
وی تصریح کرد: ملت ایران پشتیبان واقعی نظام جمهوری اسلامی هستند و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در آینده نزدیک شاهد عقب گرد و شکست تحریم های اقتصادی آمریکا برعلیه این ملت سرافراز ایران خواهیم بود.
آیت الله شاهچراغی گفت: مسوولان نظام درد و مشکلات اقتصادی مردم را به خوبی درک می کنند و همواره با روحیه جهادی درصدد رفع مشکلات آحاد مردم هستند.
وی افزود: باید این موضوع مهم را درک کرد که استکبار جهانی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را با تحریم های اقتصادی نشانه گرفته است و آحاد مردم با درک این شرایط با توجه به رهنمودهای امام خامنه ای به دشمنان درسی فراموش نشدنی خواهند داد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: ملت ایران در برابر هر توطئه و تحریمی بسیار هوشیار است و با روحیه جهادی می توان یکی پس از دیگر عزت و سربلندی ایرانیان را با وجود کارشکنی دشمنان به رخ جهانیان کشید.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.