به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز شنبه در نشست با معتمدان ، بزرگان و نمایندگان احزاب و سمن های روانسر با اشاره به اینکه ملت ایران همواره امیدوار به آینده بوده اند، گفت: مردم به پایان جنگ، دوران سازندگی و اصلاحات و در مجموع توسعه سیاسی و اقتصادی کشور امید داشته اند.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی حفظ ایران مهمترین اولویت است زیرا دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند که حمله نظامی به ایران جواب نمی دهد و به وسیله محدودیت های اقتصادی و در تنگنا قراردادن مردم می توان بر ایران چیره شد و این کشور بزرگ و مهم منطقه را تجزیه کرد. اما مردم ایران ثابت کرده اند که برای حفظ کشور هر سختی را تحمل می کنند.
فرماندار روانسر با اشاره به این موضوع که مردم در یک مقطع خاص و حساس، هزینه دادن برای کشور را قبول می کنند، اظهار داشت: مردم دادن هزینه به خاطر کشور را قبول می کنند اما در کنار آن خواهان تلاش دولتمردان برای حل مشکلات هستند و تا زمانی که دولت با رایزنی های سیاسی و دیپلماتیک مشکلات را حل کند مردم در کنار دولت و نظام می مانند.
ویسمرادی اضافه کرد: هم اکنون سه راه پیش رو داریم، یا باید تسلیم نشویم اما اختلافات داخلی را ادامه دهیم که این راه حل خود منجر به بدتر شدن اوضاع می شود، یا باید تسلیم آمریکا بشویم و هر چه آنها می گویند قبول کنیم که این امر هم با عزت ایرانیان همخوانی ندارد.
وی ادامه داد: در نهایت بهترین راه حل آن است که امید در جامعه و اعتماد به دولت را حفظ کنیم، اختلاف های درون کشور را کنار بگذاریم و دولت با آسودگی خاطر به دنبال راهکار دیپلماتیک باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان روانسر گفت: جریانی که در انتخابات رای نیاورده نباید امروز بازار را دچار بحران کند تا به مردم نشان دهد که در انتخاب خود اشتباه کرده اند بلکه باید در کنار دولت بماند و برای حل مشکلات به مسئولان کمک کند.
در ادامه این نشست نمایندگان اصناف مختلف ، معتمدان و فعالان سیاسی و اقتصادی به بیان دیدگاه های خود پرداخته و ضمن بیان این مطلب که تمام مردم ایران خواهان حفظ تمامیت ارضی کشور بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد، از دولت خواستند هرچه سریعتر برای رفع مشکلات اقتصادی و کوتاه کردن دست رانت خواران و مفسدان اقتصادی از بیت المال اقدام کند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.