به گزارش ایرنا سردار سالار آبنوش در سخنرانی پیش از خطبه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان در روز قدس بیان کرد: پرچم حوزه اقتصاد باید در دست سرداران مقتدر اقتصادی باشد که شمار این طیف از افراد توانمند در کشور ایران زیاد است.
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکا فشار خود را در بخش اقتصادی با هدف تغییر در رفتار مردم معطوف کرده است.
سردار آبنوش با بیان اینکه انقلاب اسلامی 40 سال در حال مقاومت برابر دشمن است بیان کرد: مواجهه با آرایش های متنوع از دسیسه های دشمن نشان از قوت و قدرت انقلاب اسلامی است.
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین افزود: افرادی که با سیاه نمایی نظام را ناکارآمد جلوه می دهند بدانند که علت این دشمنی ها با ملت این است که مردم ایران توانسته اند ستون فقرات دشمن را بشکنند.
سردار آبنوش انزوا بخشی سیاسی توسط 98 کشور، تهاجم فرهنگی و روانی، فتنه های داخلی ، ترور دانشمندان و موثران در جامعه، فشار برای جلوگیری از پیشرفت کشور، نبرد در مناطق نفوذ در خارج از کشور ، اعمال جنگ نیابتی با تکفیری ها و داعش، محاصره اقتصادی و علمی را جلوه هایی از تهدید نظام دانست که هر یک از آنها برای شکست یک نظام و انقلاب کافی بود.
وی تصریح کرد: عده ای با این همه عنایت خداوند و مقاومت مردم باز سست عنصری می کنند و از دشمن می ترسند چون توکل شان ضعیف است و به دهان دشمن نگاه می کنند.
وی خطاب به مسئولان گفت: تجربه نشان داده هر وقت به شیطان اعتماد کردیم ضربه خوردیم این به معنای دلواپس بودن نیست بلکه دل نگران نظام و انقلاب هستیم.
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دشمن با وجود میل باطنی، ایران را به عنوان کشوری قدرتمند پذیرفته است و اینها در سایه مقاومت ایجاد شده و باید بدانیم که نقاط ضعف ما در جایی است که مقاومت نکردیم.
سردار آبنوش رهبری الهی، مقتدر و قوی، آرمان ها و ارزش ها از جمله عدالت خواهی و وجود ملتی بزرگ را عامل قدرت هر کشور دانست که ایران ضمن داشتن این چهار مولفه بر دشمن فائق آمده است.
2087/7526
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.