به گزارش ایرنا،آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز چهارشنبه در راهپیمایی با شکوه مردم استان البرز در کرج افزود: انقلاب اسلامی در هر مرحله از حیات خود توانسته تمام غبارها را از دامن خود پاک کند.
وی ادامه داد: در هر مرحله که دشمنان بنا داشتند تا مشکلی را به این نظام تحمیل کنند با حضور مستحکم مردم و نیروهای ارزشی انقلابی مواجه شده و همیشه تیردشمنان به سنگ خورده است .
آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز نیز تمام دشمنان نظام اسلامی مقابل سیل کوبنده و سد عظیم ملت ایران مانند کف آب از بین می روند.
وی گفت: ریشه های انقلاب اسلامی با خون شهیدانی مانند حججی آنقدر عمیق است که آمریکا و اسراییل و آل سعود در مقابل آن هیچ هستند.
امام جمعه کرج افزود: اگر فقط سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اراده کند و به نبرد با دشمنان و ایادی آنان برود اثری از دشمنان اسلام باقی نخواهد ماند.
حسینی همدانی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم و هوشیاری نیروهای انتظامی ، نظامی ،سپاه و بسیج در مقابل اخلال گران نظم عمومی تاکید کرد :حضور هوشمندانه ، ارزشمند و به موقع تاثیر گذار مردم کرج این توطئه ها را نقش بر آب کرد .
امام جمعه کرج گفت: حضور امروز مردم در راهپیمایی بیعتی دوباره با رهبر انقلاب اسلامی است و دشمنان هیچگاه موفق به انجام کاری درایران اسلامی نخواهند شد.
وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی آمریکا را دشمن اصلی خود می دانند و هیچ گاه دشمنی آمریکا، اسراییل ، آل سعود و انگلیس را به فراموشی نمی سپارند.
7414 / 6155خبرنگار: وحیده عسگری ** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.