مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ادای احترام و غباروبی مزار شهدا با حضور تشکّل های دانش آموزی در ایوانکی در سفر یک روز سید محمد بطحایی به استان سمنان برنامه ریزی شده است.
محمد دستورانی خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش در سفر به شهرستان گرمسار مرکز آموزشی 9 کلاسه بنت الهدی را در ایوانکی و مرکز آموزش های تخصصی و مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان را در آرادان افتتاح می کند که این مرکز ویژه دوره های یکساله پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان خاطرنشان کرد: مرکز آموزشی بنت الهدی در سه هزار و 550 مترمربع مساحت با یکهزار و 990 مترمربع زیربنا با 20 میلیارد و 400 میلیون ریال افتتاح می شود که از این میزان هشت میلیارد ریال از سوی خیر بانو مرحومه فرحزادی هزینه شد.
وی گفت: دیدار با جمعی از فرهنگیان گرمسار دیگر برنامه وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان سمنان خواهد بود.
وزیر آموزش و پرورش در ورود به استان سمنان، از سوی سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و آرادان در مجلس و جمعی از مسوولان این دو شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، 120 هزار دانش ‌آموز و هشت هزار آموزگار و دبیر در یکهزار مدرسه استان سمنان سال تحصیلی 97-98 را آغاز می کنند.
در دولت تدبیر و امید اقدامات مثبتی در مدرسه سازی صورت گرفت به طوری که 42 هزار مترمربع با کمک دولت و خیران در استان سمنان مدرسه ساخته شد که بیشتر از ساخت مدرسه در 10 سال گذشته به میزان 32 هزار مترمربع بود.
در زمان حاضر، سرانه فضای آموزشی برای دانش آموزان کشور 5.2 درصد اما فضای استاندارد 8.4 درصد است که نشان می دهد 30 درصد مدارس کشور فرسوده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.