مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در گفت وگو با ایرنا گفت: طرح مشارکتی مرکز آموزشی بنت الهدی در سه هزار و 550 مترمربع مساحت با یکهزار و 990 مترمربع زیربنا با 20 میلیارد و 400 میلیون ریال افتتاح شد.
محمد دستورانی افزود: مرکز آموزشی بنت الهدی در 9 کلاس و با امکاناتی مانند سالن اجتماعات، آزمایشگاه فیزیک، آزمایشگاه شیمی، نمازخانه، اتاق سرایداری و بخش اداری ساخته شده است.
وی خاطر نشان کرد: برای افتتاح این طرح بیش از هشت میلیارد ریال با مشارکت خیّران حاج امیر فرحزادی و حاجیه خانم عصمت فرحزادی و بیش از 12 میلیارد ریال با اعتبار دولتی، هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، 120 هزار دانش ‌آموز و هشت هزار آموزگار و دبیر در یکهزار مدرسه استان سمنان سال تحصیلی 97-98 را آغاز می کنند.
در دولت تدبیر و امید اقدامات مثبتی در مدرسه سازی صورت گرفت به طوری که 42 هزار مترمربع با کمک دولت و خیران در استان سمنان مدرسه ساخته شد که بیشتر از ساخت مدرسه در 10 سال گذشته به میزان 32 هزار مترمربع بود.
در زمان حاضر، سرانه فضای آموزشی برای دانش آموزان کشور 5.2 درصد اما فضای استاندارد 8.4 درصد است که نشان می دهد 30 درصد مدارس کشور فرسوده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.