طرز تهیه موس وانیلی خوشمزه به روش کافی شاپی

طرز تهیه موس وانیلی خوشمزه به روش کافی شاپی را در این گزارش مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، موس وانیلی یک دسر خوشمزه و پر طرفدار است که می توانید برای مهمانی ها آماده کنید این دسر بسیار ساده است و به راحتی در منزل قابل آماده شدن است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه موس وانیلی خوشمزه به روش کافی شاپی در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای موس وانیلی

وانیل یک چهارم قاشق چای خوری

پودر ژلاتین یک قاشق سوپ خوری

خامه صبحانه یک پاکت

شکر دانه ریز یا پودر قند یک دوم پیمانه

زرده تخم‌مرغ ۳ عدد

شیر یک پیمانه

شکلات چیپسی ۱۰۰ گرم

کره ۵۰ گرم

طرز تهیه موس وانیلی

مرحله اول

برای درست کردن موس وانیلی در ابتدا زرده ها را در ظرفی بریزید و هم بزنید سپس وانیل و پودر قند را به آن اضافه کنید  و هم بزنید مایع تخم مرغی باید کرم رنگ و روشن شود.

مرحله دوم

شیر را در قابلمه کوچک یا شیر جوش بریزید و روی حرارت اجاق گاز قرار دهید وقتی جوشید پودر ژلاتین را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا پودر ژلاتین در شیر کاملا حل شود.

مرحله سوم

بعد از حل شدن از روی گاز بر دارید بگذارید کمی خنک شود سپس به تخم مرغ اضافه کنید و خوب مخلوط نمایید در انتها خامه را اضافه کنید و هم بزنید و مایه را داخل ظرف سرو بریزید.

مرحله چهارم

ظرف سرو را برای ۵ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا ببندد، کره را روی حرارت بگذارید و شکلات را داخلش بریزید تا حل شود و بریزید روی موس و دوباره داخل یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد.

مرحله پنجم

موس وانیلی خوشمزه ما آماده سرو است می توانید برای مهمانی های خاص آماده کنید و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید. نوش جان.

 

دیدگاه تان را بنویسید