با مصرف این دانه از شر دیابت رها شوید

محققان دریافتند که مصرف ۲ اونس(حدودا ۴۵ گرم) بادام ، با پایین آوردن سطوح انسولین و گلوکز ناشتا همراه است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بادام ممکن است به نظر کوچک بیاید ، اما این قبیل آجیل ها به اندازه ی یک مشت بزرگ فواید غذایی دارند. آنها منبع عالی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی  هستند ، از جمله ویتامین E و منگنز. بادام  همچنین منبع خوبی از:

چگونه از حمله قلبی در زمستان جلوگیری کنیم؟

پروتئین

فیبر

فلز مس

ریبوفلاوین

کلسیم

پزشک من نوشت؛ متخصصان تغذیه و مشاوران غذایی  گفته اند: در واقع  بادام یکی از غنی ترین منابع پروتئین در بین آجیل ها است.

زخم معده را به جای دارو با این میوه می توان درمان کرد؟

آیا بادام برای افراد مبتلا به دیابت مفید است؟

بادام بخاطر خواص غذایی که دارد برای اکثر افراد مفید است ، به ویژه برای مبتلایان به دیابت .محققان تغذیه گفته اند: "تحقیقات نشان داده اند که بادام بعد از خوردن غذا میتواند  میزان قند خون را کاهش و میزان انسولین را افزایش دهد."

در یک مطالعه ، محققان دریافتند که مصرف ۲ اونس(حدودا ۴۵ گرم)  بادام ، با پایین آوردن سطوح انسولین و  گلوکز ناشتا همراه است.

این مواد غذایی را هرگز با شیر مصرف نکنید

نکته اصلی در این مطالعه این است که شرکت کنندگان در این بررسی  کالری های دریافتی  خود را به اندازه کافی کاهش دادند تا بتوانند این مقدار بادام را در برنامه ی غذایی خود جای دهند ، به طوری که با مصرف این مقدار بادام  کالری اضافی دریافت نکنند.

مطالعه ای دیگر نشان داده است که خوردن بادام ممکن است به افزایش حساسیت به انسولین در افراد مبتلا به پیش دیابت کمک کند.

مصرف این ویتامین از پیری جلوگیری می کند

بادام و منیزیم

بادام دارای میزان زیادی منیزیم است. مطالعات تجربی معتبر پیشنهاد کرده اند که مصرف منیزیم در رژیم غذایی می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را در افراد کاهش دهد.

زیاده‌روی در مصرف این سبزی شما را می‌کشد!

در مطالعه ای محققان دریافتند که بالا بودن طولانی مدت سطح قند خون ممکن است باعث از دست رفتن منیزیم از طریق ادرار شود. به همین دلیل ممکن است مبتلایان به دیابت در معرض خطر کمبود منیزیم قرار بگیرند.

کدام ورزش‌ها فشار خون را در درازمدت کاهش می‌دهند؟

بادام و قلب شما

بادام ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی را نیز کاهش دهد. و این موضوع برای افراد دیابتی بسیار مهم است. طبق اعلام فدراسیون جهانی قلب ، مبتلایان به دیابت در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری های قلبی قرار دارند.

محققان  گفته اند : بادام دارای مقدار زیادی چربی اشباع نشده است. همان چربی های مفیدی که در روغن زیتون نیز وجود دارند.به گفته وزارت کشاورزی آمریکا (USDA) ، هر اونس(۲۸ گرم)  بادام حاوی تقریبا ۹ گرم  چربی اشباع نشده است.

آجیل یک میان وعده پر کالری است ، اما به نظر می رسد که خوردن آن در حد اعتدال ، در افزایش وزن نقش ندارد. بادام ها نه تنها حاوی چربی های سالم هستند ، بلکه احساس سیری و رضایت از سلامت را نیز به شما می دهند.

میوه هایی که برای پوست صورت مفید است + زمان و طرز مصرف

چند بادام باید بخورم؟

چند عدد بادام می تواند برای مدت زیادی شما را سیر نگه دارد. سعی کنید به یک وعده ۱اونسی که دارای  حدود ۲۳ بادام است اکتفا کنید. براساس منبع معتبر USDAT ، ۱ اونس بادام حاوی:

۱۶۴کالری

۶ گرم پروتئین

۳.۵گرم فیبر

۶ وسیله شخصی که باعث بیماری می‌شوند

برای جلوگیری از خوردن بیش از اندازه بادام ، سعی کنید بادام های خود را در ظروف کوچک یا کیسه های پلاستیکی تقسیم کنید.

در آخر

بادام به خصوص برای مبتلایان به دیابت ، فواید غذایی زیادی به همراه دارد. و به راحتی می توان آنها را به انواع مختلفی از وعده های غذایی اضافه کرد. بادام ها کالری بالایی دارند ، بنابراین به یاد داشته باشید برای استفاده درست از این مواد مغذی ، به مصرف آنها در اندازه های توصیه شده و مناسب برای خودتان پایبند باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید