به گزارش ایرنا، استاندار زنجان عصر یکشنبه در سومین روز از هفته دولت برای افتتاح چند طرح عمرانی به شهرستان خدابنده سفر کرد.
اسدالله درویش امیری با حضور در روستای آقبلاغ سفلی در بخش سجاسرود خدابنده، به صورت نمادین گاز رسانی به 18روستا در خدابنده را افتتاح کرد.
وی سپس در جمع اهالی روستای آقبلاغ سفلی حضور یافت و ضمن گفت و گو با روستاییان از گاز رسانی به 30 روستای استان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: در این هفته عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۷ روستا نیز آغاز می شود.
درویش امیری افزود: تا پایان سال جاری بیش از ۸۵ درصد جمعیت روستایی استان از گاز برخوردار می شوند و تا سال ۹۸ نیز هیچ روستای زیر ۲۰ خانوار استان بدون گاز نخواهد ماند.
استاندار زنجان خدمات رسانی به روستاها را از برکت جمهوری اسلامی و دستاوردهای نظام عنوان کرد و گفت: هیچ مدیری نباید در قبال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم منتی سر آن‌ها بگذارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رکورد تاریخی تولید و خرید گندم در استان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: تا کنون تولید استان به بیش از ۴۳۵ هزار تن رسیده و پیش بینی می شود این روند تولید تا ۵۰۰ هزار تن نیز ادامه داشته باشد در حالی که سال گذشته میزان گندم تولیدی در استان 195 هزار تن بود.
درویش امیری اظهار داشت: تا کنون بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در قبال خرید گندم به کشاورزان در استان پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا استاندار زنجان پس از شرکت در آیین بهره برداری از گاز رسانی به 18 روستای خدابنده، با حضور در بخش مرکزی این شهرستان، طرح آبیاری تحت فشار دشت میر واقع در روستای دوتپه سفلی را افتتاح کرد.
استاندار زنجان در سفر به شهرستان خدابند در سومین روز از هفته دولت با حضور در منزل خانواده شهید ابراهیم نجفی، با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفت و گو کرد.
شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از 220 روستای دارای سکنه، 164هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.