مسعود علیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه مشکلی در کارگزاری های تامین اجتماعی خرمدره، صائین قلعه، هیدج و ابهر وجود ندارد افزود: هم اکنون استاندارد سازی کارگزاری ها در شهر زنجان آغاز شده است.
وی ابراز کرد: تا پایان شهریور جاری محل کارگزاری های تامین اجتماعی تغییر داده شده و برای خدمات رسانی بهتر در محل مناسبی مستقر می شوند.
علیاری افزود: به منظور رفاه بیشتر مردم برای ارائه خدمات در شعبات تامین اجتماعی نوبت دهی انجام می شود و متقاضیان می توانند برای کاهش اتلاف وقت بصورت اینترنتی نوبت بگیرند.
وی بیان کرد: به واحدها و شعبات تابعه تامین اجتماعی استان تاکید شده که نباید بیش از پنج نفر در نوبت باشند و در خدمات رسانی باید تسهیل بیشتری انجام شود.
این مسئول ادامه داد: علاوه بر آن، میز خدمت در شعبات تامین اجتماعی شهرهای طارم (آببر)، دندی، خدابنده، ابهر و خرمدره راه اندازی شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: میز خدمت در مبادی ورودی شعبات ایجاد شده و کارهای مراجعه کنندگان در همان محل انجام و از ارجاع به واحدهای دیگر جلوگیری می شود.
علیاری خاطرنشان کرد: با کارهای انجام شده شعبه تامین اجتماعی ابهر از تیپ یک به تیپ ممتاز ارتقا یافته که با این اقدام شمار شعبات این شهرستان به سه مورد رسیده است.
به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمار اعلام شده، تعداد بیمه شدگان اصلی بیمه پرداز به این سازمان در استان زنجان حدود 177 هزار نفر است و با احتساب سایر بیمه شدگان تبعی و مستمری بگیران اصلی و تبعی جمعیت تحت پوشش به 530 هزار نفر می رسد.
هم اکنون هفت شعبه و هفت کارگزاری رسمی در استان زنجان به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات حضوری ارائه می کند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.