رامین موحدنیا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ووشوکار زنجانی که از اعجوبه های این رشته ورزشی است با ارده ای قوی و پولادین با این پیروزی فخرآفرین، شکست ناپذیری خود در این رشته را بار دیگر به رخ حریفان قدر کشید.
وی اظهار داشت: سیفی برای رسیدن به این مرحله، سالها سختی و ریاضت کشیده و قریب به 10 سال است که ثمره این سختی کشیدن ها را می بیند.
این مسئول با بیان اینکه این ووشوکار فخرآفرین ایران و جهان، در میدان مسابقات کمترین امتیاز را به حریفان می دهد خاطرنشان کرد: هرچند کشورهای شرکت کننده در مسابقات بازی های آسیایی با بهترین ووشوکاران خود حاضر می شوند اما سیفی نشان داده است که در برابر هیچ ووشوکاری تن به شکست نمی دهد.
وی تصریح کرد: در فینال ووشو بازی های آسیایی جاکارتا، ایران پنج نماینده داشت که عرفان آهنگریان و محسن محمدسیفی به نشان طلا و سه وشوکار دیگر به نشان نقره رسیدند.
دبیر هیات ووشو استان زنجان نیز گفت: صبح امروز 'سیفی' برای به دست آوردن نشان طلای ایندوره از بازی های آسیایی، به مصاف 'شی ژان وی' ووشوکار توانمند کشور چین رفت و توانست در 2 راند پیاپی و با اختلاف امتیاز بالا، مقام نخست وزن 70- کیلوگرم را ازآن خود کرده و با کسب سومین مدال طلای بازی های آسیایی، دل ملت ایران را شاد کند.
غفار امانی، با بیان اینکه همه حریفان سیفی، خود را از پیش باخته می بینند افزود: این ووشوکار زنجانی از سال 209 تاکنون در تمام رقابت های برون مرزی به نشان طلا دست یافته است و به یکی از پرافتخارترین ورزشکاران جهان تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه، محسن محمدسیفی، ووشوکاری زیرک، باهوش، با درایت، توانمند و جنگنده می باشد و همواره نشان داده است که در میادین بزرگ و سخت، یک سر و گردن از حریفان قدر خود بالا است، ادامه داد: این ووشوکار ارزنده زنجانی با کسب سومین طلای مسابقات آسیایی، تاریخ ساز ورزش ایران شد که این مایه فخر و مباهات است.
دبیرهیات ووشو استان زنجان ابراز امیدواری کرد، مسئولان کشور و استان زنجان از این ورزشکار فخرآفرین، حمایت های ویژه ای به عمل آورند.
به گزارش ایرنا، 'محسن محمدسیفی' که قبل از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا چهار نشان طلا جهانی و 2 نشان طلای آسیایی را در کارنامه خود داشت در بازیهای جاکارتا نیز بر حریفان قزاقستانی، لائوس، کره جنوبی و چین غلبه کرد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.