مختار صیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: راهله نادری و آزاده صیدی کبدی کاران کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان دعوت شده اند.
وی ادامه داد: ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان ایران از امروز (29 فروردین) به میزبانی استان قزوین آغاز و یک هفته به طول می انجامد.
صیدی همچنین از اعزام بانوان ملی پوش کبدی ایران به اردوی برون مرزی سریلانکا خبر داد و گفت: طبق اعلام فدراسیون این اردو اواخر اردیبهشت برگزار می شود.
رئیس هیات کبدی کرمانشاه تصریح کرد: تیم ملی کبدی بانوان ایران در این اردوی 10 روزه چند دیدار دوستانه با تیم های داخلی سریلانکا برگزار می کند.
وی با بیان اینکه تیم ایران خود را برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا آماده می کند، گفت: هدایت ملی پوشان کبدی بانوان ایران برعهده شایلا جین از کشور چین قرار دارد.
صیدی در پایان یادآوری کرد: تیم ملی کبدی بانوان ایران مقام نایب قهرمانی مسابقات آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و 2010 گوانگژو چین را در کارنامه دارد.
رئیس هیات کبدی کرمانشاه در ادامه به فعالیت 200 کبدی کار در استان زیرنظر هیات خبر داد و گفت: حدود 65 درصد آن ها را آقایان و 35 درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.
وی اظهار کرد: از لحاظ مربی و داور نیز وضعیت خوبی داریم به گونه ای که در بخش آقایان 11 داور و 17 نفر مربی داریم که چهار نفر از مربیان و سه نفر از داوران دارای مدرک از فدراسیون هستند.
صیدی ادامه داد: در بخش بانوان نیز 12 مربی و 28 داور داریم که 2 نفر از مربیان و سه نفر از داوران دارای مدرک از سوی فدراسیون هستند.
رئیس هیات کبدی کرمانشاه در پایان محل تمرین ورزشکاران آقا را سالن امام سجاد (ع) در شهرک کیهانشهر و ورزشکاران خانم را در سالن کوثر واقع در فرهنگیان فاز 2 اعلام کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.