مسعود علیاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انجام این کار مهم به کاهش اتلاف وقت و صرفه جویی لازم منجر شده و این در حالی است که در گذشته این روند با معضلاتی خاص مواجه بود و حتی به دلیل نرسیدن ابلاغیه ها اعتراض خود کارفرمایان را نیز به دنبال داشت.
وی اظهار داشت: یکی از کارهای مهم این اداره کل کاهش مراجعات حضوری به شعب تامین اجتماعی استان است و در مقایسه با سال های گذشته خدمات ارائه شده نظامند و روان سازی شده است.
این مسئول ادامه داد: انجام این مهم به دلیل آگاه سازی از سوی رسانه های گروهی استان انجام گرفته و نبود این مهم مشکلاتی را برای دریافت خدمات مورد نیاز گروههای هدف بدنبال داشت.
علیاری افزود: بر این اساس خدمات تامین اجتماعی بصورت غیرحضوری و آنلاین در اختیار بیمه شدگان، مستمری بگیران و کار فرمایان قرار داده شده است.
وی بیان کرد: ماهانه 65 هزار مراجعه حضوری در شعب تامین اجتماعی استان انجام می گرفت که با ارائه خدمات غیر حضوری به گروههای هدف 57 هزار آن کاسته شده که اثر بخشی بهتری را بدنبال داشته است.
این مسئول خاطر نشان کرد: این اداره کل در سه سال گذشته به دلیل ارائه خدمات مناسب در سطح کشور برتر بوده و تلاش دارد این روند با کیفیت بیشتری به گروههای هدف خود ارائه کند.
به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمار اعلام شده، تعداد بیمه شدگان اصلی بیمه پرداز به این سازمان در استان زنجان حدود 177 هزار نفر است و با احتساب سایر بیمه شدگان تبعی و مستمری بگیران اصلی و تبعی جمعیت تحت پوشش به 530 هزار نفر می رسد.
هم اکنون هفت شعبه و هفت کارگزاری رسمی در استان زنجان به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات حضوری ارائه می کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.