مسعود علیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مزایای اجرای بازرسی الکترونیک هوشمند کارگاه های فعال این استان را صرفه جویی در منابع و زمان بازرسی، اتصال به بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال، پست، امکان انتقال آنی و فوری اطلاعات بازرسی به سامانه نرم افزاری سازمان و امکان گرفتن عکس از کارکنان کارگاه های مذکور و تحت پوشش قرار دادن تمامی بیمه شدگان شاغل در تمامی کارگاه ها ذکر کرد.
وی اظهار کرد: این طرح با تاکید بر ارائه خدمات نوین به افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بوده و در این ارتباط آموزش های لازم به کارکنان واحدهای مربوطه داده شده است.
علیاری افزود: پس از بازرسی ازکارگاههای تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی نتیجه بازرسی طی پیامکی به کارفرمایان ارسال می شود که می توانند از طریق سامانه سازمان مشاهده کنند و دیگر نیازی به مراجعه، ابلاغ از سوی شعب تامین اجتماعی نیست.
به گفته وی، همچنین کارفرما و بیمه شده می توانند به فرایند بازرسی اعتراض کرده و آن را در سامانه ثبت کنند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: با اجرای سیستم بازرسی هوشمند بازرسی های کاغذی و دستی حذف شده و دیگر نیازی به چاپ گزارش نیست و تبلت جایگزین کاغذ شده است.
به گزارش ایرنا، طبق برنامه ریزی انجام گرفته امسال بیش از 13 هزار کارگاه در این استان بصورت هوشمند الکترونیکی بازرسی می شوند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.