به گزارش ایرنا، طرح ساختار نوین نحوه ارائه خدمات که امروز با حضور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مسئولان استان به منظور تسهیل هر چه بیشتر امور مراجعه کنندگان این سازمان اجرا می شود به گونه ای که مراجعه کننده های این سازمان در بدو ورود به شعبه های تامین اجتماعی، تمام امور خود را در یک محل انجام می دهند.
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان کرمان در آیین آغاز به کار طرح ساختار نوین نحوه ارائه خدمات با اشاره به ثبات مدیریتی در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: امروز تمام مسائل سازمان تامین اجتماعی به صورت حرفه ای و تخصصی و در این راستا قدم های موثری برداشته شده است.
وی همچنین با اشاره به ٥٠ درصد جمعیت تحت پوشش این سازمان، تعداد خانوارهای مستمری بگیر استان کرمان را ٩٩ هزار خانوار اعلام و عنوان کرد: تعداد صدور، تمدید و تعویض دفاتر درمانی در استان کرمان یک میلیون٢٠٠ هزار جلد بوده که با اجرای طرح حذف دفاتر درمانی در مراکز ملکی سازمان، شاهد کاهش حجم صدور دفترچه در شعب سازمان هستیم که نتیجه این اقدامات صرفه جویی در هزینه های سازمان و وقت شرکای اجتماعی سازمان بوده است.
علی حسینی در زمینه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی گفت: با توجه به حجم زیاد مراجعات مردم به شعب تامین اجتماعی، مدیران این سازمان را بر آن داشت برای جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری شرکای اجتماعی، خدمات غیرحضوری را ارائه کنند.
وی ادامه داد: در این راستا در استان کرمان ٩٦ درصد کارفرمایان لیست و حق بیمه کارگران خود را به صورت اینترنتی از محل کار خود ارسال و ٦٠ درصد بیمه شدگان خاص حق بیمه خود را به صورت غیرحضوری از محل کار و یا سکونت خود پرداخت می کنند که با این تدابیر، بیش از ٤٦ هزار سفر درون شهری غیرضروری کاهش یافته است.
وی ضمن اشاره به ٤٦ واحد اجرایی تامین اجتماعی اعم از شعب اصلی، اقماری و کارگزاری در این استان خاطرنشان کرد: از دیگر تدابیر موثر مدیریت سازمان تامین اجتماعی، اجرای طرح ساختار نوین نحوه ارائه خدمات در شعب است که همکاران ما در ایستگاه های کاری چند منظوره تمام خدمات سازمان را به شرکای اجتماعی ارائه می کند در نتیجه سرعت و دقت در عمل و سرانجام رضایت مندی مردم محقق می شود.
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان کرمان همچنین با اشاره به افتتاح ٩ شعبه تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید در استان کرمان از افتتاح سه کارگزاری مربوط به شعب یک و سه کرمان و شعبه شهرستان زرند خبر داد و گفت: پرداخت تعهدات به موقع سازمان در شرایط اقتصادی امروز حاصل تدبیر مدیریت ارشد عالی سازمان و دعای خیر مردم است و امیدواریم کافرمایان مطالبات معوق خود را به موقع پرداخت کنند تا ضمن بهره مندی از 100 درصد بخشودگی جرائم، سازمان تامین اجتماعی استان را در پرداخت تعهدات آینده کمک کنند.
بیش از یک میلیون و 450 هزار نفر از جمعیت استان کرمان زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.
کارفرمایان کرمان 480 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار هستند.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.