صمد چراغی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز این طرح از محل صرفه‌جویی ، منابع داخلی و مصالح تولیدی شهرداری تامین خواهد شد.
وی افزود: طرح ایجاد پیاده رو سازی در جاده سلامت در خیابان ساحلی حد فاصل پل شهدای دولت تا انتهای این جاده در دستور کار شهرداری پلدختر است.
شهردار پلدختر گفت: تاکنون حدود 200 متر از این طرح در ابتدای مسیر و مقابل استخر شنا انجام شده و ادامه آن به دلیل بازسازی دیواره ساحلی متوقف شده که پس از تکمیل دیواره عملیات پیاده روسازی از سرگرفته می شود.
وی افزود: شهرداری پلدختر در اجرای این طرح بنا دارد در عرض حدود 6 متر که در گذشته بدون استفاده بوده یک رینگ پیاده روی عمومی ایجاد کند.
چراغی پور خاطرنشان کرد: در بخش غربی این پیاده رو اقدام به غرس نهالستان چنار شده است.
وی افزود: همچنین در طول این پیاده رو هر 20 متر یک وسیله ورزشی عمومی در این طرح جاسازی شده و هر 30 متر یک چراغ روشنایی نصب می شود تا شهروندان در شب نیز با آرامش خاطر و در روشنایی کامل به ورزش پیاده‌روی بپردازند.
شهردار پلدختر گفت: شهرداری با توجه به استقبال بی نظیر مردم از اجرای این طرح پس از تکمیل دیواره ساحلی خسارت دیده، این طرح را تا انتهای جاده سلامت تقاطع خیابان ساحلی با خیابان جنوبی درمانگاه تامین اجتماعی ادامه خواهد داد.
پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.