به گزارش ایرنا، فاطمه کرباسی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: انعقاد تفاهم نامه با استاندار زنجان با محوریت توسعه برنامه های فرهنگی و هنری برای سه سال آینده از برنامه های عمده سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زنجان است.
وی ادامه داد: قرار بود سفر دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زنجان طی هفته جاری انجام شود ولی با تغییر انجام شده در برنامه ها، این سفر به هفته آینده موکول شد.
کرباسی افزود: حضور در نشست مشترک شوراهای فرهنگ عمومی استان و شهرستان های تابعه، نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، دیدار با خانواده های شهید هنرمند، دیدار با آیت الله حسینی و بازدید از کتابخانه مسجد جامع زنجان، دیدار با پروفسور ثبوتی و بازدید از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از دیگر برنامه های سفر 2 روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات استان اشاره کرد و گفت: در مجموع 343 اثر در بخش های مختلف از سوی اصحاب رسانه استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
وی افزود: از مجموع آثار ارسال شده، 84 اثر گزارش، 17 اثر مقاله، 47اثر یادداشت و سرمقاله، 79 اثر تیتر، 27 اثر خبر، 46 اثر مصاحبه، 20 اثر طراحی و صفحه آرایی، 19 اثر عکس و چهار اثر طنز مکتوب هستند.
کرباسی گفت: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات استان و پاسداشت روز خبرنگار، 17 مرداد جاری، ساعت 17:30 در سالن همایش های روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار می شود.
17 مرداد سال 1377 شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به دست طالبان در افغانستان به شهادت رسید و این روز به عنوان روز خبرنگار در تقویم ملی کشور ثبت شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به مسئولیت اجتماعی خبرنگاران و شرافت حرفه ای آنان اشاره کرد و افزود: تخصص گرایی از لوازم حرفه ای شدن در حرفه خبرنگاری است و امیدواریم خبرنگاران استان دراین زمینه از سرآمدان باشند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.