دکتر مصطفی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهارمین گروه بزرگ جهادگران سلامت علوم پزشکی استان 28 تیر امسال به منطقه محروم بزینه‌رود شهرستان خدابنده سفر کرده و علاوه بر ارائه ویزیت و خدمات پزشکی، خدمات دندانپزشکی از قبیل ترمیم، جرم‌گیری، کشیدن و پرکردن دندان را به بیماران ارائه دادند.
وی اظهار داشت: در این برنامه همه ویزیت‌های پزشکی، سونوگرافی و خدمات دندانپزشکی بصورت رایگان، تریاژ، سطح‌بندی و ارجاع مراجعه کنندگان نیز در هفت ایستگاه پیش بینی شده بود.
محمدی افزود: پنجمین اکیپ خیری 130 نفری متشکل از پزشک عمومی، متخصص، فوق تخصص، دندانپزشک عمومی و متخصص، پرستار، مامایی و علوم آزمایشگاهی و دانشجویان برای ارائه خدمات در منطقه محروم بزینه رود شهرستان خدابنده حضور داشتند.
وی بیان کرد: بر این اساس دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی نیز کمک حال متخصصان و پزشکان در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بود و این مهم به بهره گیری تجارب و انتقال های مطالب لازم به دانشجویان منجر شد.
مسئول هماهنگی و اعزام گروه‌‎های جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: یکی از اهداف مهم گروه های جهادگران سلامت توسعه رویکردهای فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است.
وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه طی شهریور امسال نیز تعدادی از دانشجویان پزشکی به همراه دندانپزشکان برای ارائه خدمات مورد نیاز به ماهنشان اعزام خواهند شد.
محمدی پیش از این نیز هدف از اجرای این برنامه را ایجاد اعتماد بین مردم و فعالان حوزه سلامت، توجه جدی جامعه پزشکی و فعالان حوزه سلامت نسبت به ارائه خدمات ویژه به بیماران در مناطق محرم عنوان کرده بود.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.