به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: دشمنان درپی وارد کردن سختی های اقتصادی از طریق اعمال تحریم بر ملت ایران هستند.
وی با بیان اینکه این جنگ اقتصادی دشمنان همزمان با چهلمین سال شکل گیری انقلاب اسلامی ایران تشدید شده است اظهار کرد: ملت آگاه با تمام قدرت در برابر دشمنان ایستادگی می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: یکی از اهداف جنگ اقتصادی دشمنان تامین امنیت اسرائیل در منطقه خاورمیانه است که باید ملت ولایتمدار متحد باشند و فقط یک صدا از ایران شنیده شود.
حجت الاسلام خاتمی یادآوری کرد: باید برای مقابله با دشمنان در زمان حاضر از ظرفیت های داخلی استفاده شود، چرا که همه نسخه های غربی غلط بوده و آنها خواهان موفقیت ملت ایران نیستند.
وی تاکید کرد: باید به اقتصادی مقاومتی توجه جدی و از ورود کالاهای قاچاق خارجی نیز جلوگیری شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه مسئولان باید حرف مردم را بشنوند، گفت: مردم نیز باید با حوصله خواسته ها و مطالبات خود را به مسئولان گوشزد کنند.
حجت الاسلام خاتمی متذکر شد: عده ای در شرایط سخت اقتصادی درصدد سوء استفاده هستند که باید دستگاه های نظارتی بر قیمت کالاها دقیق تر نظارت کنند.
وی ضمن تبریک روز دختر و اول ماه ذیقعده اظهارکرد: سالانه مراسم معنوی حج در خانه توحید برگزار می شود و مسلمانان دنیا با یک هدف، یک عمل و یک سخن گرد هم جمع می شوند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حج، برائت از زورمندان، قلدران، استکبار و عوامل آنها و پیام جهانی آن شناخت راه و دشمن است.
حجت الاسلام خاتمی به 25 تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و یادآورشد: نیمی از جمعیت استان زنجان با این 2 دستگاه مرتبط هستند که خدمات ارزنده ای را به جامعه هدف خود ارائه می دهند.
وی سالروز تاسیس شورای نگهبان را 26 تیر بیان کرد و افزود: در هر کشوری گروهی بر اجرای صحیح قانون فعالیت دارند که در کشور ایران نیز این شورا فعال است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: شورای نگهبان به منظور حفظ قانون اساسی و رفع ابهامات آن فعال است.
حجت الاسلام خاتمی به پذیرش قطعنامه 598 در 27 تیر اشاره کرد و ادامه داد: با پذیرش این قطعنامه مشخص شد ایران آغاز کننده جنگ و متجاوز نبوده است.
وی همچنین به صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید و یادآوری کرد: استفاده از این انرژی به درستی مدیریت نمی شود و در حال حاضر مصرف از آن 6 برابر نسبت به دهه های گذشته افزایش یافته است.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.