محمدعلی شعبانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات بازرسی با تمرکز بر پرونده های تغییر کاربری اراضی ملی و کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استقرار دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت های موجود در وضعیت اقتصادی، این اداره کل هم به برنامه های خود سمت وسوی اقتصادی داده و هم اکنون در بانک ملی استان مستقر شده است.
شعبانی تاکید کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و بخشداری نیک پی دستگاه ها و ادارات دیگری هستند، که هیات های بازرسی در آن مستقر شده اند.
وی افزود: هدف از استقرار این هیات ها بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه ها دولتی و عمومی در راستای قانون و طبق برنامه است.
مدیرکل بازرسی استان زنجان تاکید کرد: مردم می توانند با شماره تلفن گویای 136 مرکز استان و 33100-024 سایر شهرستان های استان به صورت تلفنی در ارتباط باشند.
شعبانی اظهار کرد: همچنین اگر کسی در خصوص عملکرد یا اقدامات این پنج دستگاه اجرایی شکایت و یا اعلاماتی دارد، تا پایان زمان استقرار کارشناسان این اداره کل به هیات های بازرسی مستقر در محل مراجعه نماید.
به گزارش ایرنا، نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه های دولتی بر اساس اصل 174 قانون اساسی از جمله وظایف اصلی دستگاه بازرسی کشور بشمار می آید.
هرکسی می تواند در صورت وقوع جرم یا تخلف مدیر، کارمند یا یک مجموعه، با مراجعه به سامانه ملی رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور تخلف یا جرم به وقوع پیوسته را به صورت یک شکایت تنظیم و برای پیگیری به بازرسان اداره کل ارائه دهد.
سامانه ملی رسیدگی به شکایت های سازمان بازرسی کل کشور به آدرس https://www.shekayat.bazresi.ir و استفاده از این سامانه برای عموم مردم آزاد است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.