محمد علی شعبانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از استقرار هیات های بازرسی بررسی و ارزیابی عملکرد این دستگاه ها در راستای قانون و طبق برنامه است.
شعبانی تصریح کرد: اگر کارکنان و شهروندان در خصوص عملکرد و اقدامات این سه دستگاه اجرایی شکایت و یا اعلاماتی دارند می توانند تا پایان زمان استقرار کارشناسان این اداره کل به هیات های بازرسی مستقر در محل مراجعه کنند.
وی اظهار کرد: همچنین مردم می توانند با شماره تلفن گویای 136 مرکز استان و 3-33469991-024 سایر شهرستان های استان به طور تلفنی در ارتباط باشند.
مدیرکل بازرسی استان زنجان با اشاره به وظایف سازمانی این اداره کل، گفت: قبل از این، هیات بازرسی این اداره کل در زمستان سال گذشته در استانداری زنجان و بانک کشاورزی استان مستقر بود.
شعبانی اعلام کرد: تمام افراد حقیقی و حقوقی می توانند در صورت وقوع جرم یا تخلف مدیر، کارمند یا یک مجموعه با مراجعه به سامانه ملی رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور یا حضور در اداره کل بازرسی تخلف یا جرم به وقوع پیوسته را به صورت یک شکایت تنظیم و برای پیگیری به بازرسان این اداره کل ارائه دهد.
وی خاطرنشان کرد: سامانه ملی رسیدگی به شکایت های سازمان بازرسی کل کشور به آدرس https://www.shekayat.bazresi.ir و استفاده از این سامانه برای عموم مردم آزاد است.
به گزارش ایرنا، نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه های دولتی بر اساس اصل 174 قانون اساسی از جمله وظایف اصلی دستگاه بازرسی کشور به شمار می آید.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.