سجاد خانمرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق قرارداد، سرمایه گذار موظف است از کارت شهروندی برای استفاده از دستگاه های بازی شهربازی استفاده کند.
وی یادآورشد: فعالیت شهربازی زنجان با دستگاه های جدید در عمل به طور غیر رسمی از 2 سال قبل آغاز شده و سرمایه گذار آن برای خود، سرور مرکزی خریداری کرده و امکان صدور کارت اعتباری را به دست آورده است.
خانمرادی اظهار کرد: به دلیل آماده نبوده زیر ساخت های شهرداری، در عمل کارت شهروندی از سال گذشته در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
سرپرست سازمان سیما و منظر شهری شهرداری زنجان گفت: سرمایه گذار تا اردیبهشت موظف به تغییر سرور بود تا شهروندان از کارت شهروندی برای دستگاه های بازی شهربازی استفاده کنند اما در عمل این موضوع عملیاتی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون شهرداری بابت این موضوع یک بار به سرمایه گذار شهربازی تذکر داده است.
خانمرادی ادامه داد: سرمایه گذار موظف است تمامی مبالغ موجود در کارت های صادر شده برای شهروندان را معتبر بشمارد.
سرپرست سازمان سیما و منظر شهری شهرداری زنجان به گلایه شهروندان مبنی بر از دست رفتن اعتبار باقی مانده در کارت ها و اضافه نشدن آن به اعتبار جدید اشاره کرد و آن را دیگر تخلف سرمایه گذار برشمرد.
وی تاکید کرد: این موضوع با جدیت از سوی شهرداری بررسی و پیگیری می شود و سرمایه گذار موظف به انتقال تمام مبلغ موجود در کارت ها به اعتبار تمدید شده است.
خانمرادی تصریح کرد: انتقال ندادن یا ابطال حتی یک ریال از اعتبار شهروندان در کارت های شهربازی تخلف است و به حتم رسیدگی می شود.
شهربازی زنجان با دستگاه های جدید به شکل رسمی از اردیبهشت امسال آغاز به کار کرده و برای راه اندازی آن حدود 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.