به گزارش ایرنا، مسیح الله معصومی روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح گلشهر زنجان افزود: مجموعه مدیریت شهری تصمیم گرفته اند که خدمات مورد نیاز شهروندان را به بهترین شکل ممکن ارائه کنند.
وی یادآورشد: یک نگرانی در میان مسئولان شهری در خصوص پروژه ها وجود داشت که کلنگ پروژه جدیدی بر زمین زده شود اما نتواند به موقع به اتمام و بهره برداری برسد.
معصومی اظهار کرد: عزم مدیریت شهری زنجان این است که پروژه تقاطع غیر همسطح گلشهر در زمان مقرر به بهره برداری برسد و در این خصوص تمام هماهنگی های لازم با پیمانکار انجام شده است.
شهردار زنجان گفت: این پروژه باید طی یک سالی که برای اجرای آن برنامه ریزی شده به بهره برداری برسد و به همین علت هم از هر 10 روز بازدید میدانی انجام می گیرد تا در صورت عقب افتادن زمان اجرای پروژه موضوع اطلاع رسانی شود.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر، پیمانکار، پروژه را در 2 شیفت اجرا می کند تا بتواند حداکثر بهره برداری از فصل کار شهر زنجان داشته باشد و کار به علت مواجهه با سرما تعطیل نشود.
معصومی ادامه داد: برای آنکه مشکل پل امام حسین(ع) در خصوص افزایش اعتبار مورد نیاز پیش بینی شده از 120 به 500 میلیارد ریال در این پروژه نیز تکرار نشود، قیمت به شکل مقطوع با پیمانکار بسته شده است.
شهردار زنجان با بیان اینکه پیمانکار موظف به نصب تابلوی روز شمار اجرای پروژه شده است، به تعهد پیمانکار مبنی بر تحویل این تقاطع غیر همسطح تا یک خرداد سال 98 اشاره کرد.
وی آغاز عملیات اجرایی پروژه ها را زمینه ساز تزریق امید به جامعه خواند و لازمه حفظ این امیدواری در میان مردم را اتمام به موقع پروژه ها برشمرد.
معصومی طول پل را 730 متر و عرض آن را 21 متر خواند و اضافه کرد: این پل با پنج دهانه عبوری برای روان سازی تمام 13 هزار تردد خودروی روزانه طراحی شده است.
شهردار زنجان گفت: از سوی دیگر سعی شده است پیش بینی لازم برا عبور پیاده انجام گیرد و پروژه زیبایی لازم را داشته باشد.
تقاطع غیر همسطح گلشهر در انتهای اتوبان 22 میدان با ورودی گلشهر احداث می شود.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.