به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان و مسئولان در ماه مبارک رمضان افزود : کشورهای اروپایی با آمریکا سالانه بیش از میلیاردها دلار معامله دارند و رهبری نیز گفتند که این ها وفا ندارند و به فکر ما نیستند.
وی دول غربی را غیر قابل اعتماد دانست و گفت : ایران در همه زمینه ها پیشرفت هایی زیادی داشته و اگر مسئولان تدبیر خوبی داشته باشند می شود مشکلات را نیز حل کرد.
امام جمعه اصفهان همچنین با اشاره به مشکلات کامیون داران گفت: آنها می گویند سه سال است که کرایه های مان اضافه نشده در حالی که وسایل ماشین و گازوئیل و سایر خدمات آنها گران شده است.
آیت الله طبا طبایی نژاد افزود :مسئولان مرتبط بعد از اینکه مشکلات به وجود آمد و اعتصاب شد به فکر افتادند و کرایه ها را زیاد کردند.
وی با بیان اینکه ائمه جمعه و موقت به غیر از مصلحت مردم و جامعه چیزی نمی خواهند گفت: ائمه هدف و غرض شخصی ندارند و مصلحت مردم وجامعه را به حساب می آورند.
وی همچنین با اشاره به مشکلات تولید کنندگان افزود: اگر تولید کننده به زمین بخورد مصرف کننده نیز متضرر می شود و باید به تولید کننده کمک کرد تا مصرف کننده راحت باشد و اگر تولید زیاد باشد اجناس نیز ارزان می شود.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در ادامه با اشاره به شب قدر؛ سالگردارتحال امام راحل و پانزده خرداد گفت: مردم برای حمایت از مرجعیت قیام کردند و صدها کشته دادند و 15 هزار نفر در سراسر کشور به شهادت رسیدند .
وی با اشاره به رحلت امام و انتخاب رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب بحران های بعد از رحلت امام راحل و فتنه ها را به خوبی مدیریت کردند.
8114/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.