به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی روز یکشنبه در آیین تجلیل از فعالان عرصه مجازی و مدیران کانال های اطلاع رسانی شهرستان قصرشیرین افزود: امروز دشمن به دنبال از بین بردن هویت دینی ملت بزرگ ایران اسلامی و باورهای اخلاقی و اعتقادی مردم است.
وی با بیان اینکه نیاز است همه به ویژه فعالان عرصه فضای مجازی برای مقابله با این توطئه ها و ترفندهای دشمنان هوشیار و آگاهانه عمل کنند ، بیان کرد: سردمداران کفر و ظلم جهانی با اجرای توطئه های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و یکی از راه های رسیدن به این سیاست شوم و هدف های شیطانی ، فضای مجازی و شبکه های پیام رسان است.
امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز کشور ما در زمینه علم و فن آوری و بسیاری از دانش ها به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته و از این رو دشمن به دنبال از بین بردن استقلال و آزادی خواهی ملت ایران است.
حجت الاسلام ملکی با مطلوب توصیف کردن عملکرد فعالان عرصه رسانی در قصرشیرین ، اضافه کرد که وظیفه همه ملت ایران ، رعایت خط قرمزهای نظام و اطاعت از رهبر معظم انقلاب برای شکست دشمن و برنامه های شوم آنهاست.
وی ادامه داد: انتقاد سازنده ، تلاش برای رفع کاستی ها و مشکلات از راه صحیح ، ایجاد دلگرمی و امید و ترویج ارزش های اخلاقی در بین مردم باید سرلوحه کار همه فعالان عرصه فضای مجازی باشد و مدیران کانال های اطلاع رسانی باید از فرصت ایجاد شده برای معرفی نظام و ارزش های دینی استفاده کنند و از مناسبت های مذهبی ، ملی و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه غافل نشوند.
فرمانده انتظامی قصرشیرین و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان نیز در سخنانی بر لزوم رعایت نکات امنیتی و اخلاقی در کانال شبکه های مجازی سخنانی تاکید و از زحمات فعالان این عرصه و رعایت قوانین قدردانی کردند.
در پایان با اهدای هدایایی از مدیران فعال کانال های اطلاع رسانی فضای مجازی شهرستان قصرشیرین تجلیل شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت ، با عراق 186 کیلومتر مرز دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.