به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز دوشنبه به نقل از عبدالکریم گراوند در نشست با بخشداران استان بوشهر افزود: مردم در این انتخابات بخوبی شاهد بودند که ما به عنوان برگزارکنندگان انتخابات به دنبال برگزاری انتخابات پاک و قانونمند بودیم و خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور پرشور مردم در این عرصه محقق شد.
وی اضافه کرد: دنیا در مقابل این حضور باشکوه و شعورمردم ایران در عرصه انتخابات واکنش مثبت نشان داد و ثمره این حضور این است که امروز شاهد انعقاد قرارداد بزرگ نفتی در کشور باشیم.
گراوند افزود: رای آگاهانه مردم نشان داد که دولت تدبیر و امید بار دیگر باید برنامه‌ها و خدمات خود را با اقتدار بیشتری دنبال کند و در کنار آن دنیا نیز زمینه تعامل و همکاری خود را با ایران گسترش دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: حضور باشکوه مردم و تعامل مثبت دنیا با ایران به گونه‌ای است که سردمداران آمریکایی هم نتوانستند توفیقی برای ایران هراسی بدست آورند.
گراوند افزود: مسیر توسعه کشور مطابق برنامه‌های منظمی که رئیس جمهوری منتخب مطرح و ترسیم کردند خواهد بود و ما مسئولان نیز آماده خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم هستیم.
وی بیان کرد: بخشداران با توجه به حوزه کاری که دارد باید در بین مردم بیشتر حضور داشته باشند و عملکرد دولت را بخوبی بیان و اطلاع‌ رسانی کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر یادآور شد: یکی از اولویت‌های کاری مهم این معاونت توجه ویژه و حضور در تمامی بخش‌های استان به صورت مستمر است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.