به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با تاکید بر اینکه نباید فضای مجازی ابزاری برای تخریب دولت باشد افزود: باید در بیان مسائل انصاف را رعایت کرد و نباید از اخلاق دور شد.
وی با اشاره به مبعث رسول اکرم (ص) اظهار کرد: تکریم مکارم اخلاق به معنی درست گفتن و داشتن رفتار درست است که در این ارتباط همه ملزم به رعایت اخلاق هستند.
گراوند اظهار کرد: نباید برای تخریب دولت مطالب دروغ نوشت زیرا این کار برخلاف اخلاق اسلامی است به همین دلیل از همه سایت ها درخواست می شود این فضا را به گونه ای مدیریت کنند که هیچ بداخلاقی در آن دیده نشود.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات گفت: تقویت فضای امید در جامعه برای حضور هرچه بیشتر مردم در عرصه انتخابات ضروری است و از هر کاری که امید مردم را خدشه دار می کند باید پرهیز شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: تلاش همه مسئولان بر مبنای تقویت امید در جامعه باشد و نباید رفتاری که آثار منفی بر روند انتخابات دارد از سوی مدیران سر بزند.
وی در ارتباط با ایجاد هرگونه تغییر و تحول دراداره های شهرستانها گفت: براساس قانون هرگونه تغییر و تحول در اداره های شهرستانها باید با هماهنگی فرمانداری ها انجام شود و انجام هرکاری در این زمینه بدون هماهنگی با فرمانداران مغایر قانون است.
گراوند، با تاکید براینکه دوام و بقای هر جامعه پایبندی به قانون است افزود: به هیچ وجه بدون هماهنگی فرمانداران نباید هیچ تغییری انجام شود و در مسیر انتخابات جایی که می تواند به امیدواری مردم کمک کند همه باید پیشگام باشند.
وی بر ضرورت همکاری دستگاههای اجرایی در زمینه تامین نیرو و امکانات لازم در محل هایی که شعبه های رای گیری در آن مستقر می شوند، تاکید کرد.
6047/6043** خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.