اصغر بیات روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام در مقطع تحصیلی ابتدایی نوآموزانی که دوره پیش دبستانی خود را به پایان رسانده اند، از پنجم خرداد آغاز می شود و تا اول مهر ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: اولیا نگران کمبود فضای آموزشی برای فرزندان خود نباشند، چرا که در مقطع تحصیلی ابتدایی مدارس فعلی جوابگوی نیاز دانش آموزان است.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همکاری اولیا، مدیریت و نوع نگاه به ثبت نام بسیار مهم است چرا که می تواند ثبت نامی بدون مشکل را به دنبال داشته باشد.
بیات تاکید کرد: همه مدارس استان زنجان به لحاظ کیفیت آموزش و فضا با هم برابرند، اولیا نباید فرزندان خود را در مدارسی به دور از محل زندگی خود ثبت نام کنند و متحمل هزینه های سرویس و مشکلات جانبی آن شوند.
وی متذکر شد: در مقطع تحصیلی ابتدایی محل زندگی والدین با مدرسه ای که در آن فرزند خود را ثبت نام می کنند، لحاظ می شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سال تحصیلی 98 – 97 در مقطع تحصیلی ابتدایی 15 هزار و 300 دانش آموز دختر و پسر در پایه ششم خارج و 19 هزار و 500 نفر نیز وارد می شوند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 99 هزار و 600 دانش آموز دختر و پسر در یکهزار و 70 مدرسه ابتدایی استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.