رضا حسنلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته و با مشارکت دستگاه های متولی امر ف مهر عاطفه ها در 55 درصد از مدارس استان پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان مستقر می‌شود.
وی اظهار کرد: بر این اساس، کمک‌های جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه توسط مدیران و اولیای مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.
حسنلو افزود: علاوه بر همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در اجرای این برنامه، از ظرفیت بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی در برگزاری مهر عاطفه‌ها استفاده خواهد شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: 64 هزار پاکت مهر عاطفه‌ها نیز در سطح مدارس استان زنجان به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش آموزان توزیع خواهد شد این مهم از ابتدای هفته جاری و از طریق سازمان دانش‌آموزی انجام گرفته است.
وی ابراز کرد: خیران زنجانی در مرحله اول جشن عاطفه ها یک میلیارد و 321 میلیون تومان کمک کردند و برنامه هدف‌گذاری شده استان در این بخش 102 درصد آن محقق شد.
حسنلو خاطر نشان کرد: این در حالی است خیران این استان در قالب جشن عاطفه‌های سال گذشته 921 میلیون تومان کمک کرده‌اند که میزان مشارکت مردم استان در جشن عاطفه‌ها در مرحله اول امسال نسبت به آمار نهایی سال گذشته 43 درصد افزایش داشته است.
به گزارش ایرنا، مراسم مهر عاطفه‌ها با همکاری اداره آموزش‌وپرورش استان و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت پرورشی این اداره روز 19 مهر امسال در مدارس تعیین شده این استان برگزار می شود.
هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17هزار سالمند، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.