به گزارش ایرنا، کریم الله شعبانی روز سه شنبه در دومین همایش معرفی و تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان زنجان افزود: باید واقعیت ها را بپذیریم و همه معایب را برای جلب نظر مصرف کنندگان برطرف کنیم.
وی به ضرورت حمایت از تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت تاکید کرد و ادامه داد: متاسفانه برخی تولیدکنندگان با جدی نگرفتن کیفیت موجب می شوند تا در حق تولید کنندگان محصولات با کیفیت نیز اجحاف شود.
شعبانی با بیان اینکه بسیاری از مصرف کنندگان به حقوق خود آشنایی ندارند، گفت: برخی هم که از حقوق خود اطلاع دارند در صورت پیگیری یک مورد با بروکراسی اداری روبرو شده و خسته می شوند و پروسه احقاق حق خود را رها می کنند.
وی به نقش سازمان های مردم نهاد در کنترل مسئولان و ارتقای آگاهی شهروندان اشاره کرد و افزود: برخی سمن ها با وجود کسب مجوز برای فعالیت، به جای پرداختن به کار اصلی خود وارد حاشیه ها می شوند.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان نیز در این مراسم حمایت از کالای ایرانی را یکی از مصادیق و روش های مهم اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: تحقق شعارسال فقط منحصر به نقش آفرینی مصرف کنندگان نیست.
ناصر فغفوری افزود: علاوه بر مصرف کنندگان، سیاست گذاری دولتی، تولید کنندگان، برند سازی و بازار سازی از دیگر لوازوم و ابعاد حمایت از کالای ایرانی است.
رئیس خانه صنعت ومعدن استان زنجان به لزوم توجه بیشتر به تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: اکنون شرایط بگونه ای است که تولیدکنندگان به اندازه بهره های بانکی هم نمی توانند سود کنند.
سجاد نباتچیان با بیان اینکه به همه تولید کنندگان به یک چشم باید نگاه شود، افزود: شرکت های خودروسازی داخلی نیز تولید کننده هستند ولی مثل دیگر تولیدکنندگان برای ارتقا کیفیت محصولات خود تحت فشار نیستند.
به گزارش ایرنا، در دومین همایش معرفی و تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان زنجان از شرکت های زرخیزان، رسا لوله پاسارگاد، آریا خبره شریف، ایران ترانسفو، خالص سازان روی زنجان، گسترش صنایع روی ایرانیان، تسنیم ماهان، سازه گستران زحل، سلیس آرا و زرین معدن آسیا به عنوان واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان تجلیل شد.
گفتنی است 51 شرکت در دومین همایش معرفی و تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان زنجان ثبت نام کرده بودند.
7312/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.