به گزارش ایرنا، مسیح الله معصومی روز یکشنبه در جمع شهرداران و اعضای شوراهای شهر استان، افزود: به اعضای شورای شهر گفته ام اگر این موضوع اتفاق نیفتد، در شهرداری نخواهم ماند.
وی گفت: به نظرم علت برخی نارضایتی های عمومی از شهرداری ها، به ضعف در اطلاع رسانی و بخشی نیز ضعف در عملکرد بر می گردد.
معصومی تصریح کرد: دنبال ارتقای حوزه کاری، اصلاح امور و رفع مشکلات سیستماتیک در شهرداری هستیم.
وی اظهار داشت: اگر اعتقاد داریم کاری را در مسیر درست انجام می دهیم، از شنیدن انتقادات نباید نگران باشیم، بلکه باید به خاطر ریز بینی سایرین قدردان آنها نیز بود.
شهردار زنجان تاکید کرد: به خاطر ضعف در اطلاع رسانی بخشی از اقدامات، مجموعه شهرداری در پاره ای از اوقات مظلوم واقع شده است.
وی ابراز کرد: از طرفی غالب نگاه ها به شهرداری از اساس منفی است و از سوی دیگر هم برخی تصور می کنند تمام امور شهری به شهرداری مربوط می شود و این رو باعث ایجاد نارضایتی هایی می شود.
معصومی افزود: اکثر اداره های دولتی به شهرداری بدهی دارند و اگر این طلب ها وصول شود قسمتی از مشکلات شهرداری زنجان حل می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان نیز گفت: در حوزه شهرسازی نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم و نظریه علمی خاصی در استان و کشور نداریم.
شهرام طهماسبی افزود: در اصل نمی دانیم چه مسیری را می خواهیم طی کنیم و این موضوع یک ایراد اساسی به شمار می رود.
طهماسبی تصریح کرد: نیازمند توجه جدی به اقتصاد شهری هستیم، تا در امور شهری به نحو احسن پیشرفت داشته باشیم.
وی گفت: توجه به علم روانشناسی اجتماعی، جامعه شناسی و حقوق شهروندی در امور شهر و شهرسازی، باعث کاهش آسیب های اجتماعی در آینده می شود.
به گزارش ایرنا، در این جلسه که با حضور مدیرکل بازرسی استان، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی زنجان برگزار شد، عوامل نارضایتی مردم از شهرداری ها و راه های کاهش آن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.