به گزارش ایرنا، کریم الله شعبانی روز چهارشنبه در هممایش مددکاری اجتماعی استان زنجان افزود: کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه به عزم عمومی و همکاری مستمر دستگاههای متولی این حوزه نیاز دارد.
این مسئول خاطرنشان کرد: با کمک مددکاران آسیب های اجتماعی را می توان کاهش داد و این گروه باید بیش از گذشته خود را به دانش و انگیزه کاری ارتقا دهند.
وی اظهار کرد: این در حالی است که آسیب های اجتماعی از پیچیدگی های زیادی برخوردار بوده و طی سالهای گذشته این آسیب ها نهاد خانواده را نیز دچار مشکل کرده است.
این مسئول اظهار کرد: مسائل اجتماعی نیز در جامعه در مقایسه با سال های گذشته روند افزایشی یافته و در این میان مشاغلی مهم و با اهمیت مانند مددکاری سهم عمده ای در کاهش آسیب ها دارد.
وی بیان کرد: مددکاران اجتماعی با بهره گیری از دانش و ارتقای حس همنوع دوستی در کاهش آلام و آسیب وارد شده به گروههای هدف نقش مهمی بر عهده داشته و تداوم این امر نتیجه مثبتی به همراه دارد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: در جامعه سنتی گذشته مسائل و اختلافات بوجود آمده توسط ریش سفیدان برطرف می شد اما متاسفانه امروز با تحولات انجام گرفته و منافع فردی و سودجویی ها به بروز مشکلات و اختلاف ها دامن زده است.
وی افزود: یکی از راهکارها این است که مددکاران با تحلیل مسائل اجتماعی در صدد برطرف کردن آنها باشند
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.