حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس بیشترین بارش های رگباری این استان امروز/دوشنبه/ در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره به وقوع خواهد پیوست و دیگر مناطق نیز ادامه می یابد.
وی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته عندآباد ماهنشان با 24 میلی متر و شهر ماهنشان نیز بارش 19 میلی متری را ثبت کرد و این میزان در شهر زنجان نیز پنج میلی متر بوده است.
سلطانی افزود: در مدت یاد شده نیز بیشترین سرعت باد نیز از شهرهای گرماب و قیدار با 70 کیلومتر بر ساعت و در شهر زنجان 60 کیلومتر بر ساعت اعلام شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: این سامانه بارشی که از روز گذشته میهمان مردم استان بود، اواخر وقت امروز/ دوشنبه/ خارج می شود و تا پایان هفته نیز بارش پیش بینی نشده است.
وی خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته زنجان با پنج و ماهشان با 22 درجه سردترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز 6 درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش نشان می دهد.
این کارشناس خاطرنشان کرد: بر این اساس دمای هوای استان طی امشب تا فردا صبح /سه شنبه/ چهار درجه کاهش یافته اما از بعدازظهر روند افزایشی دما رخ خواهد داد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.