به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی عصر یکشنبه در حمع مدیران و کارکنان بنیاد مسکن استان زنجان افزود: استان زنجان ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری دارد که با ایجاد بسترهای لازم در حوزه گردشگری، می توان گام های موثری در راستای جذب گردشکر و درآمد زایی در سطح استان برداشت.
وی تاکید کرد: این بنیاد در شناسایی روستاهای هدف گردشگری و تهیه طرح بافت های با ارزش روستایی عملکرد مطلوبی داشته است.
امام جمعه زنجان، خدمت به محرومان و اجرای عدالت را امری لذت بخش عنوان و یادآوری کر: این نهاد یکی از یادگارهای امام راحل (ره) و منشاء خدمات زیادی در راستای محرومیت زدایی بوده است.
وی با اشاره اهمیت خدمت به محرومان در جامعه اسلامی، تصریح کرد: باید فرهنگ کار و تلاش در جامعه نهادینه شده و مجموعه این نهاد نیز در حوزه اشتغال و خدمت رسانی نهایت کوشش خود را انجام دهند.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با داشتن نیروهای متخصص، فنی و توانمند در حوزه های مختلف به عنوان مجموعه ای موفق و چابک، عملکرد مثبت و موثری در جامعه بویژه در روستاها داشته است.
به گزارش ایرنا، از مجموع 710 روستای بالای 20 خانوار استان، طبق سرشماری سال 95، طرح هادی برای 696روستا تهیه شده و در 362 روستا اجرا شده است.
مقاوم سازی 51 درصد واحدهای مسکونی روستایی، صدور بیش از 62 هزار واحد مسکونی روستایی، تهیه طرح بافت های با ارزش روستایی به تعداد چهار بافت با ارزش، شروع به ساخت 133 واحد مسکونی در قالب تامین مسکن محرومان در سطح استان، احداث و بهره برداری 892 واحد مسکونی در سطح استان برای اقشار کم درآمد از ابتدا تا پایان سال 96 از جمله عملکردهای مهم این بنیاد در استان زنجان به شمار می رود.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.