پیمان فقیه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: واگذاری حدود 940 هکتار در قالب ماده 4 قانون ساماندهی و حمایت از عرضه و تولید مسکن، اجرای طرح هادی و با هدف مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها و کاهش معضلات حاشیه نشینی انجام شده است.
وی، به اجرای طرح های ماده 54 قانون رفع موانع تولید و تداخلات اراضی ملی با مستثنیات اشاره و یادآوری کرد: حدود 100 هزار هکتار از این زمین ها با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیریت اراضی سازمان جهاد کشاورزی و اداره ثبت استان زنجان در دست بررسی قرار دارد.
به گفته معاون حفاظت امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، با نهایی شدن نقشه ها مشکلات زمین های ملی با مستثنیات در این استان مرتفع و این اراضی از هم تفکیک خواهد شد.
فقیه، یکی دیگر از طرح های مهم را تعیین تکلیف زمین های در اختیار نیروهای مسلح بر اساس توافقنامه بین وزارتخانه جهاد کشاورزی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ستاد کل نیروهای مسلح در این استان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، از ابتدای سالجاری تاکنون940 هکتار زمین برای ساخت مسکن در 104 روستا در هشت شهرستان استان زنجان به بنیاد مسکن واگذار شده است.
7325/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.